W
dniach 22.08-24.08.2018 zespół nauczycieli IV LO - Katarzyna Trajdos, Barbara Kiereś oraz Beata Lizoń - Jura - koordynujący
międzynarodowy projekt "Ożywić legendy" wraz z nauczycielami Zespołu Szkół Wychowawczo - Edukacyjnych im. Stefana Baleja z Borek Wielkich - Ukraina: Ludmiłą Rado, Olhą Bas, Andrijem Belejczykiem, Svietlaną Baułą oraz Haliną Radyk
uczestniczyli w Spotkaniu Roboczym zorganizowanym w Korbielowie.
Noclegi oraz wyżywienie zapewnił Związek Nauczycielstwa Polskiego - oddział Katowice.
Podczas spotkania omówiono m.in. szczegóły wymiany młodzieży obu szkół, zadań projektowych, ewaluacji i form upowszechniania projektu.
Harmonogram wizyty przygotowawczej obejmował:
Dzień 1:
Sporządzono harmonogram działań młodzieżowych z podziałem na zadania dla każdej grupy. Sporządzono listy kontaktowe opiekunów, ustalono formy kontaktu: mesenger, telefon, mail. Dyskutowano o dotychczasowej komunikacji, którą oceniono na bardzo dobrą.
Dzień 2:
końcowej. Ustalono formy upowszechniania: przedstawienie, przewodnik, książeczka multimedialna, organizacja wystaw ze zdjęciami oraz map myśli, przygotowanie śpiewnika.Ustalono harmonogram
reklamowania projektu, zakupu produktów z logo projektu, sposobów osadzenia informacji o PURWM w produktach projektu. Omówiono kto z młodzieży - grupa międzynarodowa będzie odpowiedzialny za prowadzenie strony projektu na portalu społecznościowym Facebook i Instagram.
Omówiono harmonogram działań na platformie eTwinning.
Dzień 3:
- Twinspace, mesenger, założona została grupa na portalu Facebook. dodatkowo omówiono zakup potrzebnych materiałow wydatkowanych z kosztów specjalnych.
uczestniczyli w Spotkaniu Roboczym zorganizowanym w Korbielowie.
Noclegi oraz wyżywienie zapewnił Związek Nauczycielstwa Polskiego - oddział Katowice.
Podczas spotkania omówiono m.in. szczegóły wymiany młodzieży obu szkół, zadań projektowych, ewaluacji i form upowszechniania projektu.
Harmonogram wizyty przygotowawczej obejmował:
Dzień 1:
- Omówienie zarządzania projektem.
- Omówienie monitoringu budżetu.
- Omówienie harmonogramu poszczególnych działań
projektowych z podziałem na zadania dla każdej z grup młodzieżowych. - Wymiana kontaktów i zaplanowanie współpracy opiekunów odpowiedzialnych za nadzorowanie przygotowania spotkań.
- Omówienie organizacji spotkań młodzieżowych.
- Omówienie odpowiedzialności finansowania poszczególnych działań w trakcie spotkań.
- Omówienie wniosków z dotychczasowej komunikacji między partnerami.
Sporządzono harmonogram działań młodzieżowych z podziałem na zadania dla każdej grupy. Sporządzono listy kontaktowe opiekunów, ustalono formy kontaktu: mesenger, telefon, mail. Dyskutowano o dotychczasowej komunikacji, którą oceniono na bardzo dobrą.
Dzień 2:
- Wybór koordynatorów ewaluacji.
- Wybór koordynatorów upowszechniania.
- Zaplanowanie terminarza ewaluacji projektu oraz terminarza upowszechniania oraz metod upowszechniania.
- Zaplanowanie sposobów reklamowania projektu.
- Omówienie prowadzenia przez młodzież portali społecznościowych reklamujących działania projektowe.
- Omówienie sposobów prowadzenia platformy e-Twinning.
końcowej. Ustalono formy upowszechniania: przedstawienie, przewodnik, książeczka multimedialna, organizacja wystaw ze zdjęciami oraz map myśli, przygotowanie śpiewnika.Ustalono harmonogram
reklamowania projektu, zakupu produktów z logo projektu, sposobów osadzenia informacji o PURWM w produktach projektu. Omówiono kto z młodzieży - grupa międzynarodowa będzie odpowiedzialny za prowadzenie strony projektu na portalu społecznościowym Facebook i Instagram.
Omówiono harmonogram działań na platformie eTwinning.
Dzień 3:
- Propozycje gier terenowych w stosunku do założonych celów projektu.
- Omówienie organizacji warsztatów teatralnych i oświetleniowych oraz scenograficznych.
- Dopracowanie koncepcji przedstawienia teatralnego.
- Omówienie sposobów komunikacji młodzieży pomiędzy spotkaniami, pracy nad scenariuszem przedstawienia.
- Omówienie wydatkowania kosztów specjalnych.
- Twinspace, mesenger, założona została grupa na portalu Facebook. dodatkowo omówiono zakup potrzebnych materiałow wydatkowanych z kosztów specjalnych.
No comments:
Post a Comment